Tematy prelekcji

Janina Bąk - Jak stracić 24 miliony dolarów na puszce pepsi? Najbardziej spektakularne błędy statystycznie w historii biznesu.

Olivier Mathys - Jak koronawirus zmienił konsumenta – możliwości i pułapki w zielonej branży.

Artur Jabłoński - Jak skutecznie promować swój biznes za pomocą płatnych reklam bez marnowania budżetu - od Google po Instagram.
Ewa Więcek-Janka - Różnice pokoleniowe jako główna przyczyna nieporozumień w procesie sukcesyjnym, czego oczekują młodzi od biznesów rodzinnych?
Marek Borowiński - Skuteczne techniki radzenia sobie z trudnym klientem.
Ekspozycja przy kasie, która zwiększa sprzedaż w centrum ogrodniczym – kilka praktycznych wskazówek.
Karol Leja - Nowe trendy w branży ogrodniczej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Marta Orzechowska - Branża ogrodnicza i świat digital - związek idealny.
Sylwia Piskulska - Dobry i kiepski dzień, czyli jakie charakterystyki kolorów uruchamiamy i jak rozpoznać je w innych?
Marketing pokryzysowy – od czego zacząć, które obszary wymagają zmiany?