Nowe wydanie Lidera Biznesu (3/2022)
Na szczęście, w tych mrocznych czasach wiara w ludzkie dobro nie blednie. Nie pozostajemy bezczynni - branża ogrodnicza solidaryzuje się z Ukrainą, aktywnie angażując się w rozmaite działania pomocowe. Razem możemy przezwyciężyć wszelkie przeciwności i podołać najtrudniejszym wyzwaniom. Tych w sektorze ogrodniczym również obecnie nie brakuje, o czym przeczytacie m.in. w raporcie poświęconym najnowszym trendom i tendencjom w ogrodnictwie.
W niniejszym wydaniu piszemy również o perspektywach rozwoju rynku narzędzi akumulatorowych, o których w ekskluzywnym wywiadzie opowiada Sales Manager Milwaukee – cenionej marki, przebojem wkraczającej do Polski. Polecam uwadze również artykuły o rabatowych nowościach, skutecznym visual merchandisingu i o tym, jak przebić się z ofertą na lokalnym rynku.
BLIŻEJ BRANŻY
Przyszłość ogrodu jest… akumulatorowa
IDEAL PRO™ – właściwie obrany kierunek
Centrum ogrodnicze ALFA we Włocławku
Ogród patriotyczny – wzór na dzisiejsze czasy
WYWIAD
Sezon na MILWAUKEE® – wywiad z Sales Managerem Narzędzi Ogrodowych
RAPORT
GARDEN BIZNES
Gorąca sprzedaż grilli i produktów BBQ
Ogrodniczy sprzęt i narzędzia akumulatorowe
Narzędzia ręczne okiem profesjonalistów dla detalistów
POZIOM WYŻEJ
Florystyka przyjazna klimatowi
Lokalna konkurencja – jak się przebić z ofertą?
Ekspozycja w sklepie – jak zachęcić klienta do zakupu?
Rośliny drzewiaste przyjazne owadom zapylającym
TRENDY
Marcus Barnett – kapitan, ogrodnik
#OgródNaWidelcu – Marchew – skarbnica zdrowia o niezwykłej historii
BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY
Dwa pierwsze ogrody tego roku i ważne przesłanie
Życzymy owocnej lektury!