❗❗❗Zostań Liderem Trendów❗❗❗📣Zgłoś się i zdobądź prestiżowy certyfikat Lidera Biznesu❗❗❗📣  

GreenHouse Poland w Żorach

Podziel się

Centrum ogrodnicze GreenHouse działa w Żorach od 2 lat, a już zaskarbiło sobie sympatię nie tylko miejscowych klientów, ale również mieszkańców Śląska i pasjonatów roślin z innych regionów kraju. Wypracowanie rozpoznawalnej marki stało się możliwe dzięki intensywnej zespołowej pracy, znajomości światowych trendów, trafnemu rozpoznawaniu potrzeb konsumentów oraz kompleksowej ofercie produktowej i usługowej.

W ofercie GreenHouse nie brakuje roślin egzotycznych i trudno dostępnych, poszukiwanych przez kolekcjonerów. Ich miłośników z pewnością zadowoli też przeogromny wybór donic oraz osłonek.

 

W obliczu stale rosnącej konkurencji w handlu ogrodniczym stworzenie silnej i cenionej marki stanowi naprawdę niełatwe wyzwanie. Dlatego właściciele GreenHouse Poland Michaela i Jarosław Buda bardzo ambitnie podeszli do przedsięwzięcia budowy własnego centrum ogrodniczego w samym sercu Żor, poprzedzając ją odpowiednimi przygotowaniami. – Zależało nam na przeniesieniu na nasz rodzimy grunt najlepszych zagranicznych wzorców i trendów, m.in. z podróży do Holandii czy Belgii – wspomina pani Michaela. – Przeprowadziliśmy też badania rynku, poznaliśmy oczekiwania kupujących, odpowiedzialnie podeszliśmy do kwestii zatowarowania, dzięki czemu osiągnęliśmy to, co chcieliśmy – puentuje.

Praca zespołowa

Budowa GreenHouse Poland zajęła zaledwie 4 miesiące. – Obecnie nasze centrum ogrodnicze ma łączną powierzchnię ok. 5 tys. m², z czego 2,5 tys. m² zajmuje nowoczesny obiekt szklarniowy, a kolejne 2,5 tys. m² powiększony niedawno plac sprzedaży roślin – mówi Jarosław Buda. – Taki metraż umożliwił nam skompletowanie oferty ponad 15 tys. starannie dobranych indeksów produktowych, skutecznie wyeksponowanych w poszczególnych działach naszego centrum. Oczywiście stworzenie rozpoznawalnej marki wymagało od nas sporego zaangażowania, bo nie jesteśmy wielką korporacją. Wypracowanie wszelkich procedur i schematów działania spoczęło na naszych barkach. Zebrawszy jednak załogę 30 wykształconych i wykwalifikowanych pracowników, możemy poświęcić więcej uwagi naszemu dalszemu rozwojowi – zaznacza.   

Dopracowana oferta

Dla właścicieli GreenHouse Poland gwarancja obsługi na najwyższym poziomie jest tak samo ważna jak oferta produktowa. – W jej skompletowaniu pomocne okazało się nasze dotychczasowe wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sieci kwiaciarń. Tworzymy ją również w oparciu o nasze obserwacje z targów i wydarzeń ogrodniczych odbywających się w Polsce i innych krajach europejskich, a także opinie klientów. Nieustannie pracujemy nad podwyższeniem jakości naszego centrum ogrodniczego. Postawiliśmy na to, że u nas klienci znajdą produkty wyjątkowe, lepsze, wysokojakościowe  – podkreśla Michaela Buda.      

Tekst i zdjęcia: Marcin Fajerski

CZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ