❗❗❗Zostań Liderem Trendów❗❗❗📣Zgłoś się i zdobądź prestiżowy certyfikat Lidera Biznesu❗❗❗📣  

ADVISER: nowa siedziba, nowe wyzwania, nowe logo

Podziel się

Firma Adviser uroczyście otworzyła swoją nową siedzibę w Poznaniu. Wydarzenie celowo zaplanowano wraz tegoroczną edycją Gardenii.

– Jesteśmy z Gardenią od samego początku, dlatego uznaliśmy, że będzie to najlepszy moment do poinformowania naszych klientów i partnerów handlowych o ważnych zmianach w naszej firmie – mówi Katarzyna Łukowicz z firmy ADVISER.

Firma specjalizuje się w systemach nawadniania, fatygacji oraz sterowaniu klimatem w uprawach ogrodniczych, w zakresie nawadniania obsługuje również tereny zieleni. Projektuje i realizuje systemy kontroli wilgotności oparte na zamgławianiu wysokociśnieniowym zarówno w produkcji ogrodniczej, jak w halach przemysłowych.

ADVISER działa na rynku od roku 1990 roku, jubileusz 30-lecia przypadł akurat na rok 2020. Pandemia pokrzyżowała plany świętowania. Zakończenie trzeciej dekady działalności to jednak dobry okres do posumowań i wytyczania nowych kierunków działania. Najważniejszą potrzebą dla zachowania sprawności działania firmy oraz zapewnienia możliwości dalszego rozwoju było stworzenie nowoczesnej i większej niż dotychczas przestrzeni magazynowo-biurowej.

Pomimo niezbyt sprzyjających inwestycjom okoliczności, plan szczęśliwie udało się zrealizować. 17 listopada br. firma ADVISER zaprosiła gości na Dzień Otwarty w nowej siedzibie przy ul. Dobrepole 48 w Poznaniu. Od południa odwiedzających witała dobra kawa oraz słodkości, można było zwiedzić obiekt oraz zasięgnąć porad specjalistów zarówno w temacie nawadniania, jak i wyposażenia stawów i oczek wodnych OASE.

Oficjalne otwarcie nastąpiło o godz. 16:00, a głoś zabrał Ryszard Łukowicz, dyrektor firmy, który powitał zebranych w nowej lokalizacji.

Nowy obiekt znajduje się na działce o areale ok. 7 000 m2 i posiada powierzchnię ok. 1 700 m2, na którą składa się przede wszystkim przestronny i nowoczesny magazyn o powierzchni ok. 800 m2 oraz funkcjonalne biura i zaplecze socjalne. Na szczególną uwagę zasługuje przestrzeń ekspozycyjna w dziale sprzedaży, czyli tzw. „showroom”, do prezentacji produktów oraz nowości, stanowiący „serce” działu obsługi.

– Mamy nadzieję, ze nowa przestrzeń pozwoli nam jeszcze lepiej i elastyczniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, podnieść jakość i sprawność obsługi, a w niedalekiej przyszłości także uruchomić nowe kanały sprzedażowe. Pragniemy, aby nowa siedziba była przyjaznym miejscem pracy dla naszego zespołu, ale też komfortową przestrzenią do codziennych biznesowych spotkań z Państwem – mówił Ryszard Łukowicz.

 

Zwrócił również uwagę, że wraz z otwarciem nowej siedziby rozpoczyna się nowy etap w funkcjonowaniu firmy. Symbolem tej zmiany jest nowe logo, bardziej minimalistyczne i nowoczesne, które stopniowo będzie zastępować dotychczasowy znak na wszystkich materiałach, dokumentach oraz w mediach.

Czytaj więcej w e-wydaniu!

CZYTAJ ARTYKUŁ