O Liderze Biznesu
Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy to czasopismo B2B wydawane przez Grupę MTP, organizatora Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA oraz Green Area Show
Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy - to czasopismo skoncentrowane na dostarczaniu branży ogrodniczej tekstów biznesowych na wysokim poziomie merytorycznym. Przy każdym wydaniu dbamy o to, by były nie tylko interesujące, ale i uzupełnione o porady ekspertów z branży ogrodniczej. Na stałe współpracują z nami znani w Polsce i na świecie dziennikarze oraz osoby z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, marketingu i reklamie. Magazyn stanowi platformę wymiany informacji na temat nowości produktowych, rozwiązań i trendów w branży ogrodniczej. Zawiera relacje z bieżących wydarzeń, a także inspiruje do wprowadzania w życie nowych i sprawdzonych rozwiązań.
Na łamach czasopisma znajdziesz:
- analizy i studia przypadków,
- wywiady w przedstawicielami branży
- relacje z kluczowych wydarzeń
- porady ekspertów w zakresie m.in. zagadnień biznesu, marketingu, zarządzania, BHP, prawa
- informacje na temat nowości produktowych i trendów
Do kogo trafiamy?
- Właściciele i pracownicy centrów ogrodniczych, sklepów i hurtowni
- Osoby zarządzające Internetowymi sklepami ogrodniczymi
- Przedstawiciele sieci handlowych z działami „dom i ogród”
- Kierownicy marketów budowlanych z działu „dom i ogród”
- Szkółkarze i producenci doniczkowych roślin ozdobnych
- Architekci krajobrazu, firmy zajmujące się utrzymaniem terenów zieleni
- Władze stowarzyszeń i związków ogrodniczych
- Przedstawiciele i władze uczelni wyższych oraz szkół ogrodniczych
E-wydanie
Elektroniczna odsłona Lidera Biznesu jest bardzo intuicyjna. Daje też możliwość zamieszczania linków z przekierowaniem do stron, produktowych, czy reklam.
- Szeroka promocja każdego wydana następującymi kanałami: mailingi na bazę ponad 20.000 rekordów
- wydanie online udostępnione na stronach www.liderbiznesu.pl, www.targigardenia.pl, www.gashow.pl
- posty promowane w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, projektów Lider Biznesu, GARDENIA, Green Area Show)
- nowoczesna forma, intuicyjna w obsłudze
- łatwość dotarcia do konkretnych artykułów - artykuły podlinkowane do witryn www, social mediów, reklam, materiałów VIDEO