❗❗❗Zostań Liderem Trendów❗❗❗📣Zgłoś się i zdobądź prestiżowy certyfikat Lidera Biznesu❗❗❗📣  

„BUSEM przez polskie ogrody” startuje z nowym sezonem

Podziel się

Blogowy projekt „Busem przez polskie ogrody”, który w styczniu 2021 r. rozpoczął już swój IV sezon, zatacza coraz szersze kręgi. Od roku 2018 rośnie w siłę, a tytułowy bus pojawia się już nie tylko w prywatnych ogrodach, ale również w wielu ciekawych miejscach, na imprezach, prelekcjach i targach.

Tak było w minionych latach, a tegoroczny sezon zapowiada się jeszcze ciekawiej. To nowatorskie przedsięwzięcie pokazuje, że blog zogrodemnaty.pl rośnie w siłę, jest coraz bardziej zauważalny i znacznie wykracza już poza ramy Internetu. Jego oglądalność i zasięgi są imponujące, sięgające kilkuset tys. odbiorców w skali każdego miesiąca. Tym samym promocja Partnerów busa staje się coraz mocniej widoczna, co udowadnia, że dobra współpraca na linii blog-firmy ogrodnicze jest jak najbardziej możliwa.

 

 

 

Projekt w sezonie 2021 ma patronat Targów GARDENIA, ale również magazynu „Przepis na ogród”, „Mój piekny ogród” i „Lidera Biznesu – Ogrodniczego Magazynu Branżowego”. Stąd bez wątpienia jest przedsięwzięciem wartym uwagi i szeroko rozpoznawanym.

 

Sezon 2021 projektu „Busem przez polskie ogrody” to, podobnie jak w roku 2018, 2019 i 2020 - 24 ogrody do odwiedzenia, na których tle, w ciekawych relacjach będą prezentowane wizerunki i produkty Partnerów. Ponadto bus, a wraz z nim autor projektu - Tomasz Szostak, będzie obecny w licznych ogrodach pokazowych, arboretach, czy innych ciekawych miejscach, które mówiąc najogólniej – zachwycają i stanowią inspirację dla setek tysięcy obserwatorów tego projektu.

 

Co niezwykle ważne, projekt zdobył szeroką publiczność i liczne grono zwolenników. Relacje z poszczególnych ogrodów są entuzjastycznie przyjmowane, a przekazywane treści uważane za wartościowe. Wszystko to sprawia, że całe przedsięwzięcie jest doskonałą platformą dla prezentacji uczestniczących w nim Partnerów. Co więcej, projekt ma zasięg długofalowy, a zatem przekazywane informacje, produkty czy logotypy głęboko zapadają w świadomości Odbiorców.

 

Warto dodać, że projekt „Busem przez polskie ogrody” to niezwykle barwne wydarzenie. Odwiedzane i relacjonowane ogrody są naprawdę wyjątkowe, różnorodne i niecodzienne, niosące za sobą niezliczoną ilość inspiracji.

 

Stąd bez wątpienia jest to wydarzenie ciekawe, z dużym potencjałem i rozpoznawalnością w świecie polskich miłośników ogrodów.